
Regulamin sklepu internetowego PolkaCraft.pl
SPIS TREŚCI
§ 1 Wstęp
§ 2 Dane Sprzedawcy
§ 3 Zawarcie umowy sprzedaży między sprzedawcą a sprzedającym
§ 4 Płatności
§ 5 Dostawa
§ 6 Prawo odstąpienia od umowy
§ 7 Wyjątki od prawa odstąpienia od umowy
§ 8 Reklamacje
§ 1 WSTĘP
- Regulamin określa warunki sprzedaży drogą elektroniczną w serwisie www.polkacraft.pl (zwany dalej: „Sklep”/”Sprzedawca”) prowadzonym przez Hybrydowa sp. z o.o., a osobą zamawiającą (zwany dalej: „Klient”/”Kupujący”).
§ 2 DANE SPRZEDAWCY
Hybrydowa sp. z o.o.
ul. Św. Jerzego 1A
50-518 Wrocław
NIP: 8992795342
KRS: 0000630529
tel: +48795830612
e-mail: kontakt@polkacraft.pl
§ 3 ZAWARCIE UMOWY I REALIZACJA ZAMÓWIENIA
- Złożenie zamówienia za pośrednictwem sklepu www.polkacraft.pl oznacza zawarcie umowy sprzedaży pomiędzy Kupującym a Sprzedawcą.
- Rozpoczęcie realizacji zamówienia następuje do 3 dni roboczych (z wyjątkiem produktów spersonalizowanych) od momentu zaksięgowania wpłaty Klienta na koncie Sprzedającego.
- Jeśli Sprzedawca nie może zrealizować zamówienie zobowiązany jest niezwłocznie poinformować o tym Klienta i zwrócić całkowitą kwotę zamówienia
- Na całkowitą cenę zamówienia składają się cena za towar oraz koszty dostawy.
- Termin realizacji zamówień z produktami spersonalizowanymi podany jest na stronie produktu.
- Do zawarcia umowy niezbędne są dane adresowe Kupującego - imię, nazwisko, adres oraz aktywny adres e-mail i numer telefonu.
§ 4 PŁATNOŚĆ
- Aby dokonać płatności za zamówienie należy po dodaniu produktu do koszyka wybrać preferowaną formę płatności.
- Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A. Płatności obsługiwane są przez system Płatności Shoper.
- W Sklepie można skorzystać z następujących form płatności:
- Karty płatnicze: Visa, Visa Electron, MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro
- BLIK
- Google Pay
- Apple Pay
- Przelew bankowy
- Przelew natychmiastowy
- Realizacja zamówienia zostanie rozpoczęta, po otrzymaniu przez Sklep Internetowy potwierdzenia poprawnego wykonania płatności przez Podmiot realizujący płatność.
- W przypadku problemów z opłaceniem złożonego zamówienia poprzez metody płatności dostępne w sklepie prosimy o kontakt pod adresem kontakt@polkacraft.pl w tytule maila proszę o podanie numeru zamówienia.
- Klient zobowiązany jest do opłacenia złożonego zamówienia w ciągu 7 dni od momentu jego złożenia. Po upływie 7 dni zamówienie zostanie automatycznie anulowane.
§ 5 DOSTAWA
- Dokładny cennik i formy dostawy są dostępny w zakładce DOSTAWA CENNIK.
- Jeśli w ramach jednego zamówienia Kupujący nabywa przedmioty o różnym terminie realizacji, dostawa zostanie zrealizowane jedną przesyłką w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Sklep funkcjonuje w formie online, odbiór na terenie Wrocławia jest możliwy jedynie po wcześniejszym umówieniu się ze sprzedawcą na termin i godzinę odbioru.
§ 6 PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego, z zastrzeżeniem § 7 Regulaminu, w terminie 14 dni.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument lub osoba wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru.
- Aby odstąpić od umowy należy w terminie wskazanym w punkcie 1. należy wysłać maila pod adres kontakt@polkacraft.pl. W mailu należy podać:
- Numer zamówienia.
- Nazwę zwracanego produktu.
- Data odbioru zamowienie.
- Imię i nazwisko Zamawiającego.
- Odstąpienie od umowy zobowiązuje Klienta do zwrotu produktu na adres Sprzedającego (Hybrydowa sp. z o.o. ul. Św. Jerzego 1A 50-518 Wrocław) z dopiskiem "Zwrot".
- Zwracany towar produkt musi znajdować się w stanie nienaruszonym.
- Koszt zwrotu produktu w wyniku odstąpienia ponosi Kupujący.
- Sklep zobowiązany jest zwrócić Klientowi koszt obejmującą cenę zwracanego towaru i koszty wysyłki w pierwszą stronę - do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w sklepie.
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu tego samego sposobu płatności, jaki został użyty przez Konsumenta w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument zgodzi się na inne rozwiązanie.
§ 7 WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Sklep może odmówić przyjęcia zwrotu towaru w przypadkach towaru uszkodzonego lub towaru niepełnowartościowego, noszącego ślady użytkowania.
- W przypadku towaru spersonalizowanego, produktów nieprefabrykowanych, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta prawo odstąpienia od umowy nie obowiązuje.
- Sklep może odstąpić od przyjęcia zwrotu jeśli minęło 14 dni o od dnia w którym Konsument lub osoba wskazana przez Konsumenta weszła w posiadanie towaru.
§ 8 REKLAMACJA
- Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z obowiązującą ustawą o prawach Konsumenta uchwaloną przez Sejm Rzeczpospolitej Polskiej. Za “Konsumenta” uważa się osobę fizyczną dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową tej osoby.
- W przypadku dostarczenia towaru z wadą Kupujący ma prawo reklamować wadliwy towar na podstawie uregulowanej w Kodeksie cywilnym rękojmi lub gwarancji.
- W ramach reklamacji Kupujący ma prawo do roszczenia:
- W ramach reklamacji Kupujący ma prawo do roszczenia:
- Żądanie wymiany rzeczy na wolną od wad
- Żądać usunięcia wady
- Obniżenie ceny
- Reklamacje należy złożyć na adres mailowy kontakt@polkacraft.pl. W mailu należy podać:
- Numer zamówienia
- Nazwę zwracanego produktu
- Data odbioru zamowienie
- Imię i nazwisko Konsumenta
- Adres Konsumenta
- Opis i zdjęcie wady produktu
- Jeśli dla rozpatrzenia reklamacji konieczne jest dostarczenie reklamowanego towaru do Sprzedawcy, Kupujący jest zobowiązany dostarczyć towar na adres Sklepu (Hybrydowa sp. z o.o. ul. Św. Jerzego 1A 50-518 Wrocław) z dopiskiem "Reklamacja".
- Reklamacje dotyczące działania Sklepu prosimy składać na adres kontakt@polkacraft.pl.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę nastąpi w terminie do 14 dni.
- Czas trwania rękojmi wynosi 2 lata.